سرخط خبرها

وزیر ارشاد: برگزاری جشنواره رسانه خورشید در مشهد گام بزرگی بود| امروز جریان فرهنگی قدرتمندی در حوزه زنان رخ داده است

  • کد خبر: ۱۸۶۵۳۴
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
وزیر ارشاد: برگزاری جشنواره رسانه خورشید در مشهد گام بزرگی بود| امروز جریان فرهنگی قدرتمندی در حوزه زنان رخ داده است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره رسانه خورشید در مشهد کار مهمی بود. امروز جریان فرهنگی قدرتمندی در حوزه زنان رخ داده است. در حوزه رسانه نزدیک به ۴٠ درصد از خبرنگاران نخبگان ما بانوان هستند که در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

محمد مهدی اسماعیلی در حاشیه رویداد جشنواره رسانه خورشید در پاسخ به سوال خبرنگار شهرآرانیوز، پیرامون اینکه جشنواره رسانه خورشید تا چه حد می‌تواند در جوامع بین‌المللی تاثیرگذار باشد، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره کار مهمی بود. بانوان خبرنگار از نقاط مختلف دنیا در مشهد جمع شدند و فکر میکنم با استفاده از تجربیاتی که از این برنامه کسب خواهیم کرد می‌توانیم گام‌های مهمی را برداریم.

وی افزود: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این معتقدیم که بایستی زمینه حضور اصحاب فکر، فرهنگ، رسانه و هنر در کشور تسهیل شود. بخشی از جنگ روانی که بر علیه کشور ما به راه انداختند ناشی از عدم شناختی است که از واقعیت‌های کشور، پیشرفت‌ها و اتفاقات مهمی که به برکت انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه زنان در این کشور اتفاق افتاده است. 

اسماعیلی ادامه داد: امروز جریان فرهنگی قدرتمندی در حوزه زنان رخ داده است. در حوزه رسانه نزدیک به ۴٠ درصد از خبرنگاران نخبگان ما بانوان هستند که در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: جشنواره خورشید محفلی است برای معرفی ظرفیت‌های بزرگ که در کشور اتفاق افتاده است و محفلی است برای هم اندیشی بانوان خبرنگار و اصحاب رسانه و انشاالله در آینده بتوانیم گام‌های بلند و نو برای حرکت‌های رسانه‌ای مستقل در دنیا برداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->